Màrqueting digital
L'Ajuntament de Tarragona tria a NothingAD per a la gestió del Pla de mitjans digitals
![[Img #75412]](http://el7set.es/upload/images/10_2019/8142_screenshot_2019-10-25-lajuntament-de-tarragona-tria-a-nothingad-per-a-la-gestio-del-pla-de-mitjans-digitals.png)
NothingAD (agència de màrqueting digital radicada a Barcelona) ha estat seleccionada per l'Ajuntament de Tarragona per exercir els serveis de: assessoria estratègica, planificació, negociació i gestió de la compra de mitjans. Aquest projecte compta amb un pressupost de 400 000 € i serà executat durant el bienni 2020-2021.
"Treballar per a l'Ajuntament de Tarragona ens permet (...) demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans".
L'esmentada agència de màrqueting digital va concórrer en aquesta ocasió al concurs públic convocat pel consistori mitjançant la UTE Medialog-NothingAD. La seva selecció per l'Ajuntament va ser el resultat d'obtenir la nota més alta: 883,28 punts, el que li va valer superar la resta d'agències aspirants.
En NothingAD es troben molt il·lusionats arran d'aquest nou projecte amb l'Ajuntament de Tarragona, començant pel seu director, Ferran Burriel, que assenyala: "Treballar per a l'Ajuntament de Tarragona ens permet ampliar la nostra experiència en el sector institucional i, un cop més, demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans, sigui per a clients institucionals o per a empreses privades". A la qual cosa va afegir que semblant projecte, a més de suposar "un gran repte" els permetrà asseure la seva experiència en la gestió de mitjans.
Certament, NothingAD compta ja amb una dilatada experiència treballant per a clients de l'àmbit institucional, de manera que aquesta col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona se suma a altres projectes semblants realitzats en el passat, com els desenvolupats per l'Àrea Metropolitana de Barcelona la Generalitat de Catalunya, l'Institut de Formació Contínua IL3 de la Universitat de Barcelona o la Diputació de Barcelona.
Comptar amb els serveis de NothingAD no és patrimoni exclusiu de les institucions públiques, ja que aquesta agència de màrqueting també compta amb una voluminosa cartera de clients entre les empreses privades, com, per exemple: Grup Suez, Aura Energia, Institut Català de Finances, TV3, Avalis, Loteria de Catalunya, The Bath Point, Aquaclean, Albet o Thomson Reuters.
NothingAD: una agència visionària
NothingAD, que va ser creada com agència independent a Barcelona fa 12 anys, es va centrar primerament en el camp de la publicitat digital (un sector que, en aquell moment, encara resultava pràcticament desconegut per a la majoria de les grans empreses).
En l'actualitat, i com a resultat dels constants canvis tant del mercat com de les noves tecnologies, NothingAD s'ha reinventat, focalitzant els seus esforços en el Inbound Màrqueting, per tal de permetre als seus clients la captació i conversió de leads.
NothingAD ostenta nombroses certificacions, sent partner certificat de InfusionSoft, Hubspot (grau Silver) i Google. Això li possibilita gestionar estratègies integrals, les quals inclouen serveis clau com: planificació i compra programàtica de mitjans, campanyes en Social ads i PPC, posicionament orgànic i estratègies de màrqueting de continguts.
L'objectiu que persegueix NothingAD amb aquesta completa gamma de prestacions és guiar els seus clients en el camí cap al món digital, aconseguint així una transformació reeixida capaç de permetre'ls no només captar al seu públic objectiu, sinó també convertir-lo en clients.
![[Img #75412]](http://el7set.es/upload/images/10_2019/8142_screenshot_2019-10-25-lajuntament-de-tarragona-tria-a-nothingad-per-a-la-gestio-del-pla-de-mitjans-digitals.png)
NothingAD (agència de màrqueting digital radicada a Barcelona) ha estat seleccionada per l'Ajuntament de Tarragona per exercir els serveis de: assessoria estratègica, planificació, negociació i gestió de la compra de mitjans. Aquest projecte compta amb un pressupost de 400 000 € i serà executat durant el bienni 2020-2021.
"Treballar per a l'Ajuntament de Tarragona ens permet (...) demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans".
L'esmentada agència de màrqueting digital va concórrer en aquesta ocasió al concurs públic convocat pel consistori mitjançant la UTE Medialog-NothingAD. La seva selecció per l'Ajuntament va ser el resultat d'obtenir la nota més alta: 883,28 punts, el que li va valer superar la resta d'agències aspirants.
En NothingAD es troben molt il·lusionats arran d'aquest nou projecte amb l'Ajuntament de Tarragona, començant pel seu director, Ferran Burriel, que assenyala: "Treballar per a l'Ajuntament de Tarragona ens permet ampliar la nostra experiència en el sector institucional i, un cop més, demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans, sigui per a clients institucionals o per a empreses privades". A la qual cosa va afegir que semblant projecte, a més de suposar "un gran repte" els permetrà asseure la seva experiència en la gestió de mitjans.
Certament, NothingAD compta ja amb una dilatada experiència treballant per a clients de l'àmbit institucional, de manera que aquesta col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona se suma a altres projectes semblants realitzats en el passat, com els desenvolupats per l'Àrea Metropolitana de Barcelona la Generalitat de Catalunya, l'Institut de Formació Contínua IL3 de la Universitat de Barcelona o la Diputació de Barcelona.
Comptar amb els serveis de NothingAD no és patrimoni exclusiu de les institucions públiques, ja que aquesta agència de màrqueting també compta amb una voluminosa cartera de clients entre les empreses privades, com, per exemple: Grup Suez, Aura Energia, Institut Català de Finances, TV3, Avalis, Loteria de Catalunya, The Bath Point, Aquaclean, Albet o Thomson Reuters.
NothingAD: una agència visionària
NothingAD, que va ser creada com agència independent a Barcelona fa 12 anys, es va centrar primerament en el camp de la publicitat digital (un sector que, en aquell moment, encara resultava pràcticament desconegut per a la majoria de les grans empreses).
En l'actualitat, i com a resultat dels constants canvis tant del mercat com de les noves tecnologies, NothingAD s'ha reinventat, focalitzant els seus esforços en el Inbound Màrqueting, per tal de permetre als seus clients la captació i conversió de leads.
NothingAD ostenta nombroses certificacions, sent partner certificat de InfusionSoft, Hubspot (grau Silver) i Google. Això li possibilita gestionar estratègies integrals, les quals inclouen serveis clau com: planificació i compra programàtica de mitjans, campanyes en Social ads i PPC, posicionament orgànic i estratègies de màrqueting de continguts.
L'objectiu que persegueix NothingAD amb aquesta completa gamma de prestacions és guiar els seus clients en el camí cap al món digital, aconseguint així una transformació reeixida capaç de permetre'ls no només captar al seu públic objectiu, sinó també convertir-lo en clients.




















