Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
el7set
Viernes, 14 de septiembre de 2018
Turisme

Alcalà-Alcossebre presenta la seua nova marca turística

[Img #68208]

Alcalà-Alcossebre ja compta amb una nova marca turística que identifica i recull els principals recursos turístics del municipi. La seva elaboració forma part dels objectius recollits pel Pla Estratègic de Turisme per millorar l'estratègia de difusió i promoció del municipi com a destinació turística. La nova marca es va presentar ahir públicament i, entre les seues principals característiques, destaca que "és fàcilment recognoscible, s'identifica ràpidament i reuneix la diversitat existent en el municipi", destacava la regidora de Turisme, Alejandra Roca.

La marca està integrada per una A majúscula, simbolitzant la inicial del municipi i dels dos nuclis de població que l'integren (Alcalà i Alcossebre) i, al seu interior, a manera de blocs cromàtics i de símbols es recullen els principals recursos turístics els elements patrimonials (Castell de Xivert i església d'Alcalà), la gastronomia (tomata de penjar), el sol, les platges i l'entorn natural. La dissenyadora de la marca, Sandra Brunori, explicava que "voliem posar en valor a tots dos nuclis de població i la varietat de recursos i potencialitats turístiques, no únicament el sol i la platja, de manera que la marca compleix amb la premissa de continuar treballant en la desestacionalització "i, respecte al procés del disseny detallava que" pensem que introduir tots els recursos dins del logotip és un encert".

 

[Img #68209]La marca es donarà suport en diferents suports i servirà com a element identificador, a l'hora de realitzar qualsevol tipus de material promocional sobre el municipi, en clau turística: fullets, tanques, publicacions, merchandising, etc. També s'han plantejat variacions cromàtiques sobre la marca original, per identificar els productes turístics a què es refereixen: gastronòmic, cultural, de natura, família, etc. Està previst que el llançament es realitzi per fases i que la implantació siga progressiva. L'elaboració de la marca s'ha acompanyat d'un procés de participació ja que, en diferents fases, s'ha exposat tant a tota la corporació com a les associacions d'empresaris turístics.

L'Alcalde Francisco Juan recalcava en la presentació que "volem que tots ens sentim identificats amb aquesta nova imatge, que s'ha fet pensant en tots i en les peculiaritats del nostre municipi. Pensem que les recull molt bé i que calia donar nou pas i seguir millorant, modernitzant i adaptant-nos als nous temps la gestió turística, motor econòmic fonamental del nostre municipi".

EL7SET • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2018 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress